Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Elektronska obvestila

Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih.

Novice

Torek, 22. maj 2018

NOVO! Sedežne garniture SAMOA!

Vrhunske sedežne garniture SAMOA odlikuje čudovit italijanski dizajn, raznolikost v barvah, vrhunski materiali in številne postavitve....

Več

Torek, 22. maj 2018

NOVO! Kuhinja GENESI

Moderna, atraktivna in raznolika kuhinja GENESI v devetih barvnih različicah!.
Katalog in več info v povezavi: GENESI...

Več

Kje nas najdete

Gros Novak kuhinje, d.o.o.

Notranja oprema Gros Novak
Zaplana 74,
1360 Vrhnika

www.gros-novak.si
info@gros-novak.si
031 386 221

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino upravlja podjetje Gros Novak kuhinje, d.o.o. 

Ob registraciji v sistem spletne trgovine, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Dostopnost informacij:
Gros Novak kuhinje, d.o.o., se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1.identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)
2.kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3.bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4.dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5.pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6.vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR(Evrih).
7.način plačila in dostave
8.pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Način plačila

V spletni trgovini NOTRANJE OPREME GROS NOVAK (notranjaopremagrosnovaki.moja-kosarica.si) vam omogočamo naslednje načine plačila:
- po predračunu

Trudimo se, da bi čimprej omogočili tudi plačilo preko Paypala in kreditnih kartic.

Poleg zneska poštnine, je potrebno poštarju plačati tudi standardno provizijo za vplačilo odkupnine.
V primeru nakupa v skupnem znesku nad 50€ je poštnina brezplačna. 

Kupcu, ki je naročil izdelek in le tega ni prevzel, lahko vsa nadaljna naročila storniramo.

Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene so z DDV.

Gros Novak kuhinje, d.o.o. po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca ali po navadni pošti v tiskani obliki. Račun velja kot garancija, razen ko je zraven artikla priložen garancijski list. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Furs obrazec 


Postopek nakupa

1.Registracija novega uporabnika
Pri prvem nakupu vas sistem opozori na registracijo novega uporabnika. Registracija je obvezna. Pri registraciji je potrebno vpisati vse potrebne podatke. Pri vsakem nadaljnem nakupu se za prijavo v sistem uporabi le še e-mail naslov in geslo.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja, ki so enaka kot za fizične osebe. Dovoljujemo si omejitev količine naročenega blaga, v kolikor presega normlane okvirje. 


2.Nakup izdelka
Skozi celoten nakup vas vodi sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen. Ko zaključite z nakupom, boste o vsebini nakupa obveščeni po elektronski pošti.

Kupoprodajna pogodba med mimovrste=) in kupcem je v spletni trgovini mimovrste=) sklenjena v trenutku, ko Gros Novak kuhinje, d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (s predračunom in podrobnostmi naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Gros Novak kuhinje, d.o.o..


3.Blago odposlano
Zavezujemo se, da v obljubljenem roku blago zapakiramo, odpošljemo in vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali s storitvijo SMS.

Naročilo lahko prekličete pred plačilom. Naročilo je možno preklicati tudi še po prejetem plačilu, a le, če naročilo dobaviteljem še ni bilo potrjeno. V temu primeru se o preklicu naročila dogovarjamo s stranko individualno preko navadne ali elektronske pošte. 

Dobavni rok

Dobavni rok je naveden pri vsakem artiklu Artikli so na zalogi pri nas ali pri našem dobavitelju in so odpremljeni k stranki v času, ki je naveden pri posameznem artiklu. V kolikor pride do kakršnekoli spremembe, stranko obvestimo in se dogovorimo, kako postopati z naročilom naprej. Najdaljši dobavni rok je 6 tednov, razen v primeru dopustov pri proizvajalcih v mesecu avgustu in decembru - vendar se v temu primeru pred potrditvijo samega naročila s stranko predhodno dogovorimo, ali ji daljši dobavni rok (ne več kot 8 tednov) odgovarja ali ne. V slednjem primeru naročilo storniramo in morebitno vplačano kupnino stranki vrnemo v celoti. 

Pakiranje
Stroške pakiranja krije ponudnik.

Dostava

Zavezujemo se, da bomo blago oziroma storitev dostavili v dogovorjenem času. Rok za dostavo naročenih izdelkov je odvisen od artiklov in so navedeni pri vsakem artiklu posebej. Najdaljši rok dobave je 6 tednov.

V primeru večjih kosov (postelje, kavči) se dobava vrši do vrat objekta in ne sprejemamo odgovornost za vnos artiklov v stanovanje naročnika. Prosimo, da pred naročilom preverite, ali je vnos glede na podane dimenzije možen. Če ta ni možen, za to ne sprejemamo odgovornosti. Stranka je sama dolžna poskrbeti za naročilo in plačilo morebitnega dvigala ali drugega načina vnosa, v kolikor klasičen vnos preko vrat ni mogoč. 

Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči pisno na e-naslov prodajalca: info@gros-novak.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov skladišča podjetja: Gros Novak kuhinje, d.o.o., Zaplana 74, 1360 Vrhnika. Po predhodnem dogovoru je možen tudi drugačen način vračila. Vračilo artiklov je možno samo po predhodnem obvestilu. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
  • Blago, ki je bilo poškodovano ali spremenjeno s strani potrošnika in zato nima več enakih lastnosti kot nov, nerabljen artikel. 

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Reklamacije na poškodovano embalažo sprejemamo samo preko elektronske pošte ali navadne pošte na elektronski naslov info@gros-novak.si ali na naslov Gros Novak kuhinje, d.o.o., Zaplana 74, 1360 Vrhnika. Sporočilu priložite opis in slike poškodb, ki so stvar reklamacije in številko naročila. 
Blago iz našega skladišča odpravimo nepoškodovano, brez poškodb embalaže. V primeru poškodb embalaž in vsebine morebitne reklamacije urejajte z dostavno službo. Vsako blago je tik pred odpremo pregledano in slikano s strani naših zaposlenih, ki zagotovijo, da so artikli odpravljeni nepoškodovani. 
Barva blaga NI stvar reklamacij, razen v primeru, da je bila dobavljena povsem druga barva od naročene ali če so barve na blagu poškodovane (razbarvanje ipd.). Barva lahko odstopa od barv vzorcev zaradi tehnoloških procesov in različnih linij izdelave. 

Garancija

Artikli imajo garancijo. Če trajanje garancije ob artiklu ni navedeno, velja zakonsko določena garancija. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa.Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Uveljavjanje garancije: garancijo se lahko uveljavlja z računom in priloženim garancijskim listom pri proizvajalcu oziroma na servisnih mestih, navedenimi na garancijskem listu. V kolikor garancijo zagotavlja podjetje gros novak kuhinje, d.o.o., uveljavljate garancijo s pomočjo obrazca: 

Stvarna napaka:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Pritožbo o stvarni napaki mora potrošnik navesti pisno z opisom in kolikor je možno, slikami. Pritožbo o stvarni napaki naslovi na el. naslov info@gros-novak.si. 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Stvarna napaka je, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artika se preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom napake obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Gros Novak kuhinje, d.o.o., zaplana 74, 1360 Vrhnika. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Varovanje osebnih podatkov

Gros Novak kuhinje, d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Osebne podatke se uporablja izključno za izvedbo naročila preko spletne trgovine in se ne posredujejo tretjim osebam. 

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vse pritožbe se obravnavajo pisno, prejete preko navadne ali elektronske pošte. Pritožbe lahko naslovite na naslov Gros Novak kuhinj, d.o.o., Zaplana 74, 1360 Vrhnika ali na el. naslov info@gros-novak.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zavezuje, da bo v roku petih delovnih dni od prejema pritožbe pritožniku potrdil njeno prejetje, sporočil kupcu, kako dolo jo bo obravnaval in ga obveščal o poeku ter aključku postopka.  Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za morebitne spore je pristojno sodišče v Ljubljani. 


Kontaktni naslov:
Gros Novak kuhinje, d.o.o.

Zaplana 74

1360 Vrhnika

info@gros-novak.si

031 386 221 

 

Pogoji veljajo od 20.7.2018. 

Navedeni pogoji veljajo izključno samo za naročila, prejeta v spletni trgovini podjetja Gros Novak kuhinje, d.o.o. in ne veljajo za naročila, ki bi izhajala iz drugih načinov poslovanja podjetja Gros Novak kuhinje, d.o.o. 


Novo v trgovini

Sistem za ločeno zbiranje odpadkov BLANCO XL 60/3

Izvlečni sistem za ločeno zbiranje odpadkov Banco SELECT XL 60/3 

Idealen za pregledno ločevanje smeti! En velik, 30l koš ter dva manjša 8l, ed...

Spletna cena: 215,00 €

Lesen razdelilec za pribor

Čista eleganca in preglednost, lep dizajn in premišljena razporeditev. 
Lepi in uporabni razdelilniki, narejeni iz lesa. 


Na v...

Popust: -15,00%
Spletna cena: 99,55 €

Razdelilnik za pribor

Za popolno organizacijo predala s priborom. 
V elegantni temno sivi barvi, narejen iz robustne plastike, ki olajša vzdrževanje in čiščenje. Na volj...

Spletna cena: 20,74 €

Izdelki v akciji

Komplet dveh stolov MOEMA

PRIVARČUJTE 80€!  
Komplet dveh stolov MOEMA namesto 381,13€ samo 301,13€!
Atraktivna oblika stola je dizajnerska pika na i. Trdni, ro...

Popust: -20,99%
Spletna cena: 301,13 €

Stol TIP

Kovinski kromiran okvir v obliki črke S ter sedišče, oblazinjeno v eko usnje z rebrasto strukturo. 
Stole označuje izredna stabilnost in italijansk...

Popust: -25,00%
Spletna cena: 181,17 €

Stol MOON

Stol s trendovsko oblikovano osrednjo nogo v obliki črke S.
Velik, močan, stabilen, na voljo v štirih barvah, material eko usnje. Okvir kovinski kr...

Popust: -30,00%
Spletna cena: 169,95 €

Spletno trgovino poganja - Moja Košarica